Pagina's

donderdag 19 juni 2014

Cards cards cards

Hallo!

Leuk dat je weer op mijn blog komt kijken.
Ik heb weer wat kaartjes om te laten zien! Ik heb een bestelling gehad van 14 kaartjes dus weer lekker wat om te frutselen en knutselen. Hier drie nieuwe kaartjes waar ik de afgelopen tijd mee bezig ben geweest!

In de eerste plaats een verjaardagskaart:


Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van het stempelset Create a Cupcake met de bijbehorende cupcake punch. De kleuren die ik gebruikt heb zijn Chocolate Chip en Crisp Cantaloupe. Allemaal materialen van Stampin' Up. De achtergrond is gemaakt met een embossingfiolder van Darice.

Dan nog twee kaartjes die ik gisteren gemaakt heb op een workshop bij Stampin' Jacqueline. Het eerste kaartje is gemaakt met embossing poeder, een techniek waar ik nog nooit mee gewerkt had maar wat erg mooie resultaten geeft en waar ik dus zeker nog wel vaker mee wil werken. Het is onderstaande condoleance kaart geworden. Uiteraard met Stampin' Up materialen.



En dan tot slot het tweede kaartje van de workshop, ook weer met materialen en kleuren van Stampin' Up:



Tot snel voor nog meer nieuwe creaties!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten