Pagina's

zondag 29 juni 2014

Stampin' Saturday&Sunday

Kijk nog eens naar mijn blog van afgelopen maandag, 23 juni. Zie je daar dat kaartje, waarmee ik deelnam aan een uitdaging van de SU-per Challenge Blog? Daarmee heb ik het gehaald tot de Top 3, jeej!



Erg leuk dat mijn kaartje hiervoor gekozen is. Ik zal zeker nog vaker aan deze SU-per Challenges meedoen dus houd mijn blog vooral in de gaten!

Daarnaast heb ik dit weekend ook nog lekker kunnen gebruiken om wat nieuwe kaartjes te maken. Zo ben ik bezig geweest met de Good as Gold Simply Sent kaart Kit van Stampin' Up. Dit was een van de gratis producten tijdens de Sale-A-Bration en is een soort kaarten bouwpakket. Erg handig om snel een kaartenset in elkaar te draaien. De onderstaande twee foto's zijn gemaakt met dit Kit.




Toen ik wat aan het opruimen was, kwam ik nog leuke stempelafdrukjes tegen van diverse Penny Black stempels. Dat blijven toch ook wel erg leuke stempels moet ik zeggen. Ben met een van deze stempels meteen aan de slag gegaan en heb lekker gewerkt met de Copic Markers.



En tot slot nog een klein kaartje in de Clean and Simple categorie. 



Dit kaartje is gemaakt met de "Flowerfull Heart" stempel van Stampin' Up in de kleur Melon Mambo.

Zoals je ziet was het weer een lekker creatief weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten