Pagina's

woensdag 16 juli 2014

Hardwood

Onlangs, op 1 juli, bracht Stampin' Up de nieuwe catalogus 2014-2015 uit. Geen beter excuus dan dat om mezelf weer even te buiten te gaan in het bestellen van allerlei leuke materialen! Mijn bestelling lag hier inmiddels al eventjes op me te wachten, en vandaag kon ik er dan eindelijk mee aan de gang!

Voor de twee kaartjes die ik vandaag gemaakt heb, heb ik me laten inspireren door een achtergrond stempel genaamd 'Hardwood'. Een stempel die je voor allerlei variaties gebruiken kunt en een mooi effect aan je kaartjes geeft.


Gebruikte materialen
Stempelsets: Hardwood, Serene Silhouettes
Inkt: Early Espresso
Cardstock: Early Espresso
Overig: Bitty Banners Framelits
 

Gebruikte materialen:
Stempelsets: Hardwood, Sassy Salutations, Banner Blast, Petite Petals
Inkt: Soft Suede, Bermuda Bay, Daffodil Delight, Rich Razzleberry
Cardstock: Barmuda Bay
Punches: Banner Punch, Petite Petals Punch

Leuk dat je weer even op mijn blog kwam kijken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten