Pagina's

dinsdag 26 november 2013

Stampin' Up!

Via Stampin' Jacqueline heb ik mijn eerste Stampin' Up bestelling vandaag binnen gekregen, en oh wat ben ik er blij mee! Zo veel nieuwe mogelijkheden. Uiteraard ben ik er meteen even mee aan de slag gegaan. Hier mijn eerste drie creaties.


De tekststempel is van het stempelset Zoo Babies. De rest komt van het stempelset Gorgeous Grunge. De kleuren die zijn gebruikt komen uit de Brights Collection.


Dit kaartje is gemaakt met Baby Prints, in de kleuren Crisp Cantaloupe en Melon Mambo. Op dezelfde manier heb ik ook een kaartje voor een jongen gemaakt maar dan in de kleuren Tempting Turquoise en Pacific Point.





Hieronder nog een overzichtsfoto van de twee Baby Prints kaartjes tezamen.


Dit was zeer ongetwijfeld pas het begin, er zullen nog veel meer Stampin' Up creaties volgen!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten