Pagina's

zaterdag 14 september 2013

Kaartjes

Zo, dat is weer even geleden dat ik een post geplaatst heb. Ik had gedacht in de vakantie lekker veel aan hobbyen toe te komen, maar helaas is het er haast niet van gekomen. De enkele kaartjes die ik wel gemaakt heb, zal ik in deze blog even laten zien.

Allereerst onderstaande vlinderkaarten. Een set van vier kaarten, gemaakt van materiaal wat ik op de hobbybeurs in Zwolle gekocht had.


Ook had ik op een workshop nog een ander kaartenset gemaakt, welke hieronder te zien is. Dit is een set van drie bij elkaar passende kaarten.


En tot slot nog een kaartje waar ik gisteren mee bezig geweest ben. Ik heb gisteren weer wat leuke nieuwe materialen gekocht, en kon daar daarna leuk mee aan de slag met onderstaande als resultaat.



De witte achtergrond heeft een mooi bloemetjes reliƫf, gemaakt in de Big Shot met een embossing folder. De stempel is een clear stamp van Kaisercraft, van het setje Enchanted Garden.

Sometimes
the dreams that
come true are
the dreams you
never even knew
you had.

 

2 opmerkingen: